Allgemein/General

Favourite Product Of The Month

Hello everyone and welcome back on my website!

Today I want to present you a new class on my blog. I want to show you at every end of a month what my favourite product was. It can be fashion, cosmetic, travelling but also from the media-/film field.

For the month October, I chose the triology-novel-books from Veronica Roth’s “Divergent, Insurgent, Allegiant”.

I have read it for a long time now, I just finished the third part “Allegiant”, and I have to say that they are my favourite triology-books so far and they were my favourite things to do in my free time in October (and September). I can really suggests you to read those books once in your life. They are even much better than “The Hunger Games”.

You dive into another world and have all at once quite an other look at the present of the today’s world. I let myself from these books inspired; however, now some of you would ask themselves how I could get inspired of novel books. Quite simple: You dive involuntarily into a foreign world and get to know your own strengths and weaknesses better.

I have read these books while I was on my way to the school or somewhere else like in the train or in the subway. This saves time. And if you do not want to carry those books with you because they are heavy: You can get these books also as an e-book.

So now you know why I chose this product as my favourite in the month October 2016.

I hope you have a great day/night!

See you next time!

-Follow/Like-

Instagram: ginassimplelife

Follow: on the side/end of the page – click follow

Like: click on the star after the post

divergent-trilogy

Hey miteinander zusammen!

Heute möchte ich euch ein neues Format auf meinem Blog zeigen. Ich möchte gerne am Ende jeden Monats ein Lieblingsprodukt des Monats vorstellen. Es kann aus den Bereichen Mode, Kosmetik, Reisen oder auch aus der Medien-/Filmbranche kommen.

Für den Monat Oktober habe ich mir eine Buchreihe ausgewählt und zwar “Die Bestimmung”-Trilogie Romane.

Ich lese schon eine Weile diese Bücher und bin vor kurzem auch mit dem dritten Teil fertig geworden und muss sagen, dass es einer meiner Lieblingsbeschäftigungen im Monat Oktober (auch im September) gewesen ist. Ich kann euch nur empfehlen diese Bücher einmal gelesen zu haben. Sie sind zu meiner Lieblingsbuchreihe geworden, noch vor den „Tributen von Panem“-Büchern.

Man taucht in eine andere Welt ein und hat auf einmal einen ganz anderen Blick auf das Präsens der heutigen Welt. Ich lasse mich gerne von diesen Büchern inspirieren, doch jetzt fragen sich sicher manche von euch, wie man sich von einem Actionromanbuch inspirieren lassen kann. Ganz einfach: Man taucht unfreiwillig in eine fremde Welt ein und lernt seine Stärken und Schwächen der eigenen Persönlichkeit besser kennen und schätzen.

Ich habe diese Bücher gerne während ich unterwegs war gelesen, zum Beispiel in der S-Bahn oder im Bus. So spart man Zeit. Und noch ein Tipp für diejenigen die nicht so viel schleppen wollen (wie ich): Ihr könnt euch diese Bücher auch als e-book holen.

So, jetzt wisst ihr wieso ich „Die Bestimmung“ als mein favourite product of the month des Monats Oktober 2016 gewählt habe.

Ich hoffe Ihr habt noch einen tollen Tag/Abend!

Bis zum nächsten Mal!

-Folgen/Gefällt mir-

Instagram: ginassimplelife

Folgen: an/Ende der Seite – folgen klicken

Gefällt mir: auf den Stern unter dem Beitrag klicken

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s